Forum Towarzystwa Genalogiczno Heraldycznego w Poznaniu

Pełna wersja: Powitania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Nie ma wątku przywitań Uśmiech
Zakładam więc....
Mam na imię Basia, 23 lata. Moje zamiłowania po godzinach to sport, motoryzacja i muzyka. Pozdrawiam
Cześć! Mam na imię Piotr i jestem nowy na tej stronce. Mam 22 lata interesuje się głównie sportem, muzyką oraz motoryzacją. Pozdrawiam całe forum.
Witam, jestem Iwona i mam 24 lata, interesuje się muzyką i historią, pozdrawiam całe forum!
Hejka tu Kasia,poza pracą często spędzam czas przy czytaniu książek o tematyce historycznej, lubię też niektóre sporty, np siatkówkę oraz od czasu do czasu pomagam mojej drugiej połówce w warsztacie Uśmiech witam wszystkich użytkowników!
Witajcie tu Ania. Jestem studentką prawa lubiącą dobrą muzykę oraz świetne towarzystwo. Pracuje na rzecz praw zwierząt, ponieważ są one nieustannie łamane. Lubię codziennie biegać i uprawiać jogę. Witam całe forumUśmiech
Czołem tu Kamil. Po godzinach relaksuje się przy muzyce, uprawiam także sport oraz lubię ciekawostki motoryzacyjne. Witam wszystkich użytkowników!
Hej jestem Aga. Lubie słuchać muzyki POP, grać w darta oraz od czasu do czasu jeżdżę na zloty motocyklowe. Pozdrawiam!
Ja też się przywitam na forum. Jestem Maja, moje hobby: sport (koszykówka), muzyka (rock) i motoryzacja (lubię Fordy), pozdrawiam wszystkich użytkowników
Witam wszystkich serdecznieUśmiech
Jestem 26letną studentką medycyny
interesuje cie muzyką i filmamiUśmiech
Jestem fanką komedii romantycznychDuży uśmiech
Hejka! Nazywam się Ania Jestem tutaj zupełnym laikiem, aczkolwiek mam zamiar co jakiś czas uczestniczyć, w istnieniu niniejszego wortalu. W trzech słowach, należy podkreślić, że na co dzień mieszkam w Tarnobrzegu, intryguje mnie historia, uwielbiam siatkówkę, oraz jak zwyczajowy człowiek szybkie furki, pozdrawiam właścicieli BMW!